Υπηρεσίες Service της Αμοιρίδης Σαββίδης Α.Ε.


 

Στην Αμοιρίδης-Σαββίδης έχουμε σαν γνώμονα και φιλοσοφία μας τον σεβασμό στον καταναλωτή καθώς γνωρίζουμε ότι η περιουσία μας είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες. Για το λόγο αυτό έχουμε επενδύσει ιδιαίτερα στο κομμάτι του service γιατί πιστεύουμε ότι ο πελάτης πρέπει να μένει ευχαριστημένος όχι μόνο κατά την αγορά του προϊόντος αλλά και σε όλη την διάρκεια της χρήσης του.
 
Οι βασικοί άξονες υλοποίησης αυτής της φιλοσοφίας είναι δυο.
 
·         Το προϊόν αυτό καθ’αυτό.
 
Σε επίπεδο προϊόντων η άριστη ποιότητα, η υψηλή τεχνολογία καθώς και η αυστηρή τήρηση των κανόνων, ώστε αυτά να είναι φιλικά προς το περιβάλλον σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής-ποιότητας καθιστούν τα προϊόντα μας πλήρως ανταγωνιστικά. Η εμπιστοσύνη που δείχνουν οι καταναλωτές στα προϊόντα μας είναι η επιβράβευση αυτής της προσπάθειας μας.
 
·         Η εξυπηρέτηση του πελάτη μετά την πώληση
 
Γνωρίζοντας πόσο σημαντικό είναι για τον πελάτη να νοιώθει σίγουρος ότι αν προκύψει κάποιο πρόβλημα, μετά την αγορά, θα λυθεί με τον καλύτερο τρόπο, είμαστε ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι και έχουμε επενδύσει το μέγιστο σε ανθρώπινο δυναμικό, εγκαταστάσεις, τεχνογνωσία καθώς επίσης και στην ανάπτυξη εξελιγμένων διαδικασιών.
 
Ανθρώπινο δυναμικό
 
Όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, σε αντίθεση με άλλες εταιρίες του κλάδου, έχουμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 30 εξειδικευμένους τεχνικούς, οι οποίοι είναι υπάλληλοι της εταιρίας, πράγμα που εγγυάται την συνεχή και μόνιμη εκπαίδευση τους, την υψηλή γνώση των προϊόντων και την συνεχή εξέλιξη και παρακολούθηση της τεχνολογίας ώστε να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες μας.
 
Για το υπόλοιπο Δίκτυο έχουμε φροντίσει και επιλέξει με τα αυστηρότερα κριτήρια, συνεργάτες οι οποίοι με κατάλληλη εκπαίδευση και καθοδήγηση να μπορούν να προσφέρουν εξίσου υψηλές υπηρεσίες service στους πελάτες μας. Έχουμε εξασφαλίσει εξουσιοδοτημένα συνεργεία πανελλαδικά (168 σημεία επισκευών Οικιακών συσκευών, 128 σημεία επισκευών κλιματισμού, 59 σημεία επισκευών Εικόνας & Ήχου και Μικροσυσκευών) φροντίζοντας έτσι να εξυπηρετούμε ακόμα και τον πιο απαιτητικό καταναλωτή. Στην διάρκεια των 25 χρόνων λειτουργίας μας έχουμε καταφέρει συνεργασίες με τους καλύτερους επαγγελματίες της κάθε περιοχής.
 
Εγκαταστάσεις
 
Οι χώροι των 9.000 τ.μ. στις νέες εγκαταστάσεις μας στην Θεσσαλονίκη αλλά και των 1.000 τ.μ. στην Αθήνα, είναι δομημένοι με κατάλληλες προδιαγραφές για το service. Συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη σε ένα χώρο 1500 τ.μ., πλήρως διαμορφωμένου για τις ανάγκες του service, υπάρχουν κωδικοί ανταλλακτικών οι οποίοι είναι απαραίτητοι για να υποστηρίξουν τους τεχνικούς μας καθώς επίσης και το δίκτυο εξουσιοδοτημένου service ανά την Ελλάδα, προκειμένου να υπάρχει ομαλή και άμεση ροή ανταλλακτικών προς τους τεχνικούς μας. 
 
Το τμήμα ανταλλακτικών μας
 
Το τμήμα ανταλλακτικών μας σας εξασφαλίζει γνήσια ανταλλακτικά για την συσκευή σας στις καλύτερες τιμές. Διαθέτουμε 150.000 γνήσια ανταλλακτικά τα οποία έχουμε κωδικοποιημένα ανά μοντέλο και κατηγορία προϊόντος. Τα αποθηκεύουμε και τα διαχωρίζουμε έτσι ώστε να μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε βάθος χρόνου για όποιο ανταλλακτικό κι αν χρειαστείτε για την σωστή επισκευή της συσκευής σας. Παράλληλα, η συνεργασία μας με τις καλύτερες ταχυμεταφορές για τη διανομή των ανταλλακτικών εξασφαλίζει την ταχύτατη εξυπηρέτηση σας. Έτσι, με ένα απλό τηλεφώνημα, ή μέσω της ιστοσελίδας μας, μπορείτε να παραγγείλετε το ανταλλακτικό που σας ενδιαφέρει και να το έχετε στο σπίτι σας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Επιπρόσθετα, σε περίπτωση όπου η συσκευή σας βρίσκεται εκτός διάρκειας εγγύησης, φροντίζουμε έτσι ώστε οι τιμές μας να είναι φιλικές και προσιτές προς εσάς ώστε να επιλέγετε την δική μας τεχνική υποστήριξη.
 
Τεχνογνωσία και διαδικασίες
 
Η κατάλληλη τεχνογνωσία και οι διαδικασίες, έτσι ώστε να υπάρχει σωστή καθοδήγηση και επικοινωνία των πελατών με την εταιρία καθώς και η διαχείριση των προβλημάτων σε επικοινωνιακό επίπεδο αποτελούν δύο από τα σημαντικότερα κομμάτια της τεχνικής υποστήριξης. Ειδικότερα, η κύρια προτεραιότητα μας σε αυτό τον τομέα είναι να μεριμνήσουμε ώστε όλες οι βλάβες καθώς και οι απορίες των πελατών μας να κατευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο χώρο και από εκεί να διαχειρίζονται με συγκεκριμένες διαδικασίες. Για αυτό το λόγο, δημιουργήσαμε το callcenter στο οποίο μια ομάδα εξειδικευμένων στελεχών της εταιρίας καταγράφει την βλάβη και σε πρώτο χρόνο προσπαθεί να υποστηρίξει τηλεφωνικά τον πελάτη, και σε δεύτερο χρόνο αν και εφόσον η βλάβη χρήζει τεχνικής υποστήριξης, και εφόσον φυσικά η συσκευή μπορεί να μεταφερθεί στο service, να τον πληροφορήσει για τον τρόπο και την διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Σε περίπτωση όπου η συσκευή δεν μεταφέρεται, όπως συμβαίνει με μεγάλες οικιακές συσκευές ή και κλιματιστικά, ο υπεύθυνος του service  καταγράφει την βλάβη και φροντίζει το συντομότερο δυνατό, ο αρμόδιος τεχνικός της εταιρίας να επισκεφθεί τον πελάτη στο χώρο του και να του παρέχει την καλύτερη δυνατή λύση. Αυτές οι ενέργειες από την κλήση του πελάτη έως την επίσκεψη του τεχνικού αλλά και την λύση του προβλήματος είναι καταγεγραμμένες με ακριβή ημερομηνία, ώρα, και όποιο άλλο σχόλιο θεωρείται χρήσιμο, σε μια βάση δεδομένων για τον κάθε πελάτη. Με αυτό τον τρόπο, εξασφαλίζουμε τη σωστή υποστήριξη της συσκευής καθ’όλη την διάρκεια της λειτουργίας της συσκευής.
 
Καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο ή δηλώνοντας την βλάβη σας ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα μας, ένας από τους εκπροσώπους μας θα μπορέσει να σας εξυπηρετήσει, αλλά και να αρχειοθετήσει την επικοινωνία σας, κάτι το οποίο μας επιτρέπει να μπορούμε να σας κρατάμε ενήμερους ως προς την εξέλιξη της επιδιόρθωσης σας πάντα με γνώμονα την ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας.

 

Ανάλογα με την συσκευή και την περιοχή που αυτή βρίσκεται μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα από τα παρακάτω κέντρα εξυπηρέτησης καταναλωτών της εταιρίας μας:

 Κέντρα Service
 

support@amiridis-savvidis.gr

Θεσ/νίκη: +302310944944
Αθήνα: +2109402064-5-6-9

 

Skype: amiridis_service

Σημαντικό: Όταν απευθύνεστε για τεχνική υποστήριξη τηλεφωνικά καλό θα ήταν να κρατάτε πρόχειρο το εγχειρίδιο πληροφοριών του προϊόντος καθώς και το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς με αναγραφόμενη την ημερομηνία. Πρέπει επίσης να έχετε διαθέσιμο το σειριακό αριθμό και τον κωδικό της συσκευής

 

  • MORRIS
  • F&U
  • UNITED
  • DAEWOO